Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Carolina - 21 mars 2010 10:00

Grattis våran kompis Beca på 20 årsdagen!

Av Carolina - 21 mars 2010 09:30

Idag åker Ola igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, tänka eller känna. Ska jag vara glad över att äntligen få vara själv igen? Ska jag vara ledsen för att jag inte kommer få träffa honom på ett tag? Jag vet faktiskt inte. = (

Jag fick ett utbrott igår. Jag var rasande och mitt mål var Ola. Jag var arg i flera timmar. Men jag tror att jag fick ur mig all skit som jag har burit på så länge. Jag hoppas att något utav det jag sa gick in i hans huvud också. Annars känns det ju rätt meningslöst. Jag tror att han insåg allvaret i det jag sa. På kvällen blev han fjäskande - han köpte choklad, mjölkfria cocostoppar, tog nattningen med Neo och ville pussas och kramas hela tiden. Allting kändes väl lite bättre men ändå.

Jag vet inte riktigt vad jag ska känna efter denna helgen. Jag skulle ju vara glad över att han kom hem. Men allting blev helt tvärtom och allting blev fel. Han visade upp dem sidorna jag aldrig kommer att tycka om och sen blev jag rasande och hävde ur mig all skit.

Jag önskar bara att jag kunde få må bra och vara lycklig. Jag blir mer och mer olycklig, igår upptäckte jag att Ola är en av de faktorer som gör att jag får ont, magkatarr. Det var inte alls någon glad nyhet... Hur sjutton ska jag göra???

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards