Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Carolina - 27 februari 2010 23:15

På förmiddagen/lunchtid åker jag, Ola och Neo på loppis och möter upp Anna och Dan + barnen. Hittade kläder till Neo för 80 kr (fyllde en påse i storlek med en ica-kasse) plus två små gosedjur (Ior och en elefant). Ior blev en favorit direkt - Neo satt och pratade med Ior länge efter det att jag köpt och gett honom den. = ) Handlade på Coop - hittade två böcker till mig (När livet stannar av Malin Sävstam och Åse av Denise Rudberg) och två böcker till Neo (böcker som man kan lära sig vad olika saker heter) på bokrean + en ljudbok med sagor om Bamse. Köpte även pulka och grönsvarta skor till Neo. På Eko hittade jag en stor rund limegrön saccosäck. = ) Den ska Neo ha i sitt krypin som han ska ha i den stora garderoben som finns i hans rum. Jag har massor av planer när det gäller hans rum. Så jädra kul!! = D


Melodifestivalen, deltävling 4 på kvällen. Anna Bergendahl och Peter Jöback till Globen. NEO och Pernilla Wahlgren till Andra chansen. Mina favoriter var NEO (inte bara pga namnet!!) och Lovestoned.

Av Carolina - 27 februari 2010 18:00


Neos nya fina skor. = ) Ljusgröna/limegröna, svarta med reflexer.

Bilder · Neo

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards