Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Carolina - 9 februari 2010 19:21

Äntligen kom vi iväg på mammafika. = D Tyvärr började morgonen lite dåligt då min magkatarr gjorde sig påmind. Har ingen aning om varför. Men jag och Neo fick i alla fall umgås och fika med dem andra i mammagruppen. Dem andra barnen hade blivit så stora och det hade hänt så mycket. = ) Tiden går verkligen fort. Snälla farmor/svärmor körde oss både dit och hem.


Hemma tog vi det lugnt och jag tog hand om disken. Nu har jag suttit och virkat lite. Har två stycken deadlines. Börjar känna mig liiite stressad men jag tror nog att det går bra. Jag får göra det viktigaste först helt enkelt. = D


Eftersom jag gick upp vid sju (Neo gick upp kvart över åtta) så blir det en tidig kväll. Ola ska upp tidigt med. Så det blir att kolla på Vinterspelen upp i sängen. Trevligt! Jag lär ju slockna som en gris sen... Bara så jobbigt att Neo verkar vara i en utvecklingsfas just nu och vägrar somna på kvällen och strular lite på dagen med sömnen. Riktigt jävla jobbigt och irriterande. Men men, det går väl över någongång.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards