Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Carolina - 27 januari 2010 22:58

Idag blev det att handla lite. Fyllde på lagret med grejer till mina amigurumi. Nu känns det mycket roligare att göra figurer när man har en del grejer att dekorera med.


Inköpta grejer idag:


  • 2 lila garnnystan, 2 hudfärgade (tyckte jag) garnnystan, 1 ljusgrönt garnnystan, 1 vitt garnnystan (effektgarn, lurvigt).
  • Brads - stora blommor i tre olika rosa nyanser, små svarta runda (bra till ögon när mina säkerhetsögon har tagit slut), stora guldiga hjärtan.
  • 10 stycken hakar som jag ska använda till nyckelringar.
  • Knappar - 2 stycken rosa smileys, 2 stycken gröna hjärtan med vita prickar på, 2 stycken blåa runda med vita prickar på.

Sen väntar jag också på att mitt paket från en på tradera ska komma hem men jag tror inte att det blir innan helgen. Dock skulle jag bli glad om dem kom innan helgen.


Paketet från tradera:


  • 5 stycken gröna Hello Kitty-knappar.
  • 5 stycken rosa Hello Kitty-knappar.
  • 10 stycken vita Hello Kitty-knappar.

När jag var i affären som sålde Pandurogrejer fick jag även med vårens Pandurokatalog. När jag kollade i den såg jag att man kunde köpa en virkbeskrivning på tre olika dockor för 21 kronor. VILL HA!!! Dem var jättesöta och lagom stora för små barn. = D Undrar om hon hade det i affären eller om man fick beställa det av henne? Måste, måste, måste!! = D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards