Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Carolina - 21 januari 2010 20:05

Idag var vi och handlade lite mat och andra nödvändigheter. Vi gick till leksaksavdelningen också för att se om det fanns något roligt till Neo. Vi kollade på både leksaker och gosedjur. Neo tittade upp mot gosedjuren och log bakom nappen. Jag följde hans blick för att se vad han tittade på. Där han tittade hängde det en massa trasdockor. Jag tittade på Ola och skrattade. Jag tog ner en av dockorna och lät Neo titta på den. Han flinade bara mera när han hade dockan på nära håll. Ola har redan från början sagt att han inte tänker köpa några dockor till honom men jag tänker ge honom det han gillar att leka med sen kvittar det om det är dockor eller bilar. Idag var det också jag som stod för betalningen så jag köpte en trasdocka till honom. Jag valde i och för sig den dockan som hade blåa kläder på sig istället för rosa eller lila. Det är så kul att Neo ville ha en docka. = D Han valde den själv. När vi kommit hem och jag tog fram dockan åt honom så log han med hela ansiktet och ville genast ha den. När han fick den slog han den och senare kramade den. = ) Dockan är nästan lika lång som han... Haha!


 

Bilder · Neo
Av Carolina - 21 januari 2010 10:00

Grattis Bella på 23 årsdagen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards