Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Carolina - 16 januari 2010 23:00

Igårkväll var jag, Ola och Neo borta hos våra syskon och åt tacos. Riktigt gott! Efter det spelade vi lite wii. Jag ägde i crochet. = ) Men det var kul att spela alla fyra. Neo blev jätteledsen när dem andra fyra barnen busade. Fattar inte varför. Dem stora barnen gömde sig och sen fick tjejerna hitta dem. När de stora barnen hoppade fram skrek tjejerna högt och gällt av skräck och upphetsning. Då började Neo gråta jättemycket. Så då fick barnen sluta leka. Känns lite dumt. Efter det åkte vi hem för det var dags för mat och sova för lilleman. När vi kom hem kunde han skratta och busa igen. Han är bra knäpp. = ) Ola och jag var uppe sent. Han satt och spelade x-box medan jag spelade på datorn. Sen kollade vi lite på tv. Det gick en film som hette "Ghost ship". Den var riktigt läskigt men bra. Ett spöke som tog skepp och dödade alla på det för att ta själar och för att fylla sin kvot. = S


Men det var en bra kväll och vi somnade gott.

Av Carolina - 16 januari 2010 10:45

Idag blir Neo 8 månader gammal!! = D Han har lärt sig massor den senaste månaden. Han gosar när han är trött - lägger man näsan på hans kind vid ögat så gosar han in sig och gnor runt, han kunde först sätta sig upp och sitta kvar i sängarna men sen lärde han sig även det på golvet med, han har börjat ställa sig upp mot saker och stå på hela fötterna (har inte hänt så många gånger men ändå), han har börjat ta i sina leksaker med pincettgreppet (tumme-pekfinger) och han lär sig nya ljud hela tiden så munnen går i ett. = D


Min goa pojke! <3


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards