Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Carolina - 15 januari 2010 22:00

Såhär kan man också göra. Klättra på hyllan under vardagsrumsbordet.


Hänger lite. (Ursäkta dreglet!)


Hänger över hela hyllan.

Av Carolina - 15 januari 2010 17:15

Började dagen med "sovmorgon". De andra dagarna i veckan har jag gått upp vid 8. Men idag orkade jag bara inte utan sov till strax innan 10 då Neo vaknade. Han har vaknat mellan halv 10 och 10 varje dag den senaste veckan. Känns riktigt bra att han börjat vakna av sig själv vid samma tider varje dag. Och sen tycker inte jag att halv 10 - 10 är alldeles för sent om man jämför med hur det har varit tidigare. Nu för tiden somnar han innan tolv också, dock kan det variera mellan 21 och 23 men när han somnar är så mycket bättre än tidigare som var mellan 23 och 02. = D Han äter vid samma tider på dagen och sover efter varje måltid i omkring en timme. De där extra timmarna med sömn beror nog på att han är så aktiv när han är vaken. = )


Jag har mest suttit vid datorn då inte Neo har velat ha min uppmärksamhet. Han var rätt gnällig ett par timmar runt lunchmålet. Men tillslut fick jag honom att somna - ingenting dög. Han kunde inte ligga hos mig och sova, han ville inte vara i sängen och han ville inte leka på golvet. Man blir frustrerad av sånt.


Nu är det bara 45 min kvar tills Ola slutar. Då slipper man att vara ensam även fast man fortfarande gör det mesta med Neo. Ledig blir man aldrig...

Ska röka och försöka lugna ner mig lite. Åt mat nyss så nu mår jag illa. Hoppas att det går över snart. Men illamående är ju inte direkt ovanligt när det gäller mig. = S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards