Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Carolina - 13 januari 2010 10:19

Idag var det tänkt att jag skulle åka in till Nässjö och gå till psykologen men jag hoppar det. Jag är alldeles för trött och sen skulle jag behöva ta med mig Neo dit också. Han är ju inte still en enda sekund så hur skulle det gå med att vara i ett litet rum med honom när man ska försöka prata. Jag känner mig inte i jättestort behov av att prata just idag så jag hoppar det. Går att fixa nya tider.


Jag satt inne vid datorn på kontoret och spelade när jag hörde att Neo var vaken - han vaknade med en ordentlig hostning som skrällde i halsen på honom. Så han rosslar lite men ändå inte så mycket som han brukar plus att han hostar rätt otäckt. Sen har han fortfarande ögoninflammation på bägge ögonen och han har haft det ett par dagar. Så jag tror att det bästa vore att stanna inne i värmen så att han kan bli frisk. = ) Så trist att han alltid ska vara sjuk... Förkylningar hela tiden. Hans näsa har runnit i flera veckor nu men jag hoppas att ögoninflammationen och hostan är slutfasen på förkylningen för denna gången. Tack och lov har han inte haft feber denna gången heller. Han har bara haft förhöjd temp ett par gånger i sitt liv men inget som kallas feber. Känns riktigt skönt. = D


Så idag blir det att stanna inne och kurera...  = D

Av Carolina - 13 januari 2010 09:15

Grattis min styvkusin Hampus på 19 årsdagen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards