Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Carolina - 9 januari 2010 22:00

Min goa unge!   


En bebispaprika. Denna låg inuti en stor paprika. Den ser ut som ett embryo.

Av Carolina - 9 januari 2010 12:50

Idag har Neo lärt sig hur man sätter sig upp och sitter kvar även på golvet. Han har kunnat sätta sig upp i sängen i någon vecka nu men inte kunnat på golvet. Men nu kan han även det. = ) Min "lilla" bebis börjar bli stor nu. = S Han kan åla, sitta själv, har rest sig upp och stått en kort stund mot en kartong en gång. Nu väntar jag bara på att det första ordet ska komma också. Hela dagarna övar han på att röra munnen på olika sätt, när vi pratar med honom tittar han på oss och funderar över vad vi just har sagt. = ) Om 7 dagar är han 8 månader. = D Herregud!

Neo
Av Carolina - 9 januari 2010 12:48

Fy fan! Har träningsvärk i bägge armarna - höger armen är värst. Jag dansade väl inte så mycket igår? = D Riktigt jävla kul är det! Sen framöver ska jag även skaffa ett dansspel med dansmatta - då får benen jobba lite med. = D Tog med spelet till syrran igår - det var bara jag som dansade. Min syster direkt - nej, jag vill inte, det är inget för mig. Men vi fick henne att dansa till en låt iaf - för det kunde ju inte bara vara jag som gjorde bort mig. Bra träning detta för mig. Kanske man går ner lite i vikt med. = )


Idag blir det nog lugnt. Ska väl, som vanligt, fortsätta att virka. Ska börja leta efter ett mönster på en figur som har med vatten att göra... Hmm...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards