Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Carolina - 6 januari 2010 21:51

Bilder på Neo när han sitter.

1:a bilden är från 1 januari - det är första gången han sätter sig upp och sitter helt själv. Innan har han varit på väg att sätta sig upp me inte lyckats. Men denna gången lyckades han. = D

 


2:a bilden är från 2 januari. Han fortsätter att vara duktig!

 


3:e bilden är från 6 januari. Klockan här halv två på natten och han ser ju inte direkt trött ut, eller? Men han tyckte att det var jättekul att sätta sig upp. Han satte sig upp, la sig ner, satte sig upp, la sig ner och sen skrattade han hjärtligt medan han satt upp.

 

Bilder · Neo
Av Carolina - 6 januari 2010 21:41

Dagens bästa är att Neo reste sig upp mot en kartong och stod en stund helt och hållet på sina fötter. Tyvärr halkade han och ramlade. Så då fick jag trösta honom. Men det är första gången han reser sig upp och ställer sig mot något så ordentligt. Det har hänt såå mycket de senaste två veckorna. Jag tror att min bebis börjar att bli stor? = S


Dagens näst bästa är att höra Neo skratta. Han gosar in sig mot mig och ler. Han är en riktig gosplutt. När man sträcker ut armarna mot honom gör han detsamma och vill komma upp. När han är grinig och går i gåstolen går han efter oss och sträcker ut armarna för att han vill komma upp. Han är så stor min pojke! = )


Jag älskar honom djupt och innerligt! <3

Av Carolina - 6 januari 2010 21:19

Här kommer bilder på de amigurumi:sar som jag har gjort.



Filuren Anton.



Spöket Thanatos. (namnet betyder död)



Grodan Douglas. (namnet betyder mörkt vatten)


 


Smällkaramell och majsgodis. = )

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards