Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Carolina - 27 september 2009 23:50

Måndag: Körkortsutbildning för mig och svärmor på kvällen, då jag ska börja övningsköra med henne.

Tisdag: Boka om babymassagen vid 9, psykolog vid 11 (första gången hos henne).

Onsdag: Babycafé mellan 13-15. Vet inte än om jag ska gå dit, det får vi se.

Torsdag: ?

Fredag: ?

Lördag: ?

Söndag: ?


Får se om jag kan byta ut frågetecknen med något sen också... = D

Av Carolina - 27 september 2009 23:42

Har precis läst ut en ungdomsbok. Som jag vill vara av Katarina von Bredow. En riktigt bra bok och hon skriver bra med. En lättsam bok om man vill läsa något glatt och inte allt för djupt och allvarligt. En riktigt bra författare!


Sitter nu och funderar på vilken nästa bok blir som jag ska läsa. En bok som jag har läst innan, eller en bok som är helt ny... Skulle vilja läsa Flickan som lekte med elden. Jag har den här hemma i bokhyllan men förstör jag inte spänningen på filmen då? Jag kommer inte se den på bio utan väntar på dvd:n och den kommer inte ut förrän i december. Lite segt att vänta så länge... Så jag ska fundera en liten stund till på det...

Av Carolina - 27 september 2009 22:54

Neo har kommit in i en period nu som består av att gosa väldigt mycket. Han ska helst sova på mage på en när han ska sova och när han sover. Han ligger mycket mot ens bröst och myser även fast han är vaken. Sån har han inte varit förut. Det är både mysigt och jobbigt - mysigt att ha honom så nära så mycket och jobbigt då man inte kan göra något annat sen, knappt ens gå på toaletten.


Han har också börjat kunna vara hos andra, inte bara hos mig och Ola. Förut bröt han ihop så fort han kom till någon annan, vem det än var. Men nu kan han vara rätt länge hos vem som helst, även fast mamma och pappa alltid duger bäst. Det känns riktigt skönt! Då behöver man inte tänka så mycket på det och bli orolig.


Idag har det varit en gnällig dag men såna får man också ha. Man kan ju inte bara ha bra dagar. Men som tur är så är inte dessa gnälliga dagar så ofta. Han är en mycket glad pojke för det mesta. = D


Älskar min pojke...

Neo
Av Carolina - 27 september 2009 22:37

Jag önskar att livet inte vore så orättvist. Tänker på din familj - mamma, pappa, syskon och även din dotter Nova och hennes mamma.

Jag träffade dig flera gånger. Du var en schysst kille, snäll kille som senare blev en jättebra pappa.

Varför hände detta?!


Oskar - född 22/8 1988, död 21/9 2009.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards