Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Carolina - 21 september 2009 18:56

  • Ola har tagit bort den gamla spishällen och ugnen och satt dit dem nya. (rostfri ugn och spishäll med touch)
  • Handlat mat, grejer till Neo, ett spel till mig som jag ändå inte kunde spela då det fattades en kabel (*morr*), inneskor till Neo med fårull inuti.
  • Svärmor var här en snabbis och hjälpte till med spis och ugn.
  • Neo fick smaka potatis- och majspuré för första gången. Det var ingen hit då han rös och klöktes hela tiden men får väl testa den ett par dagar nu. Inte lätt att tycka om något direkt när man bara fått ersättning innan. Var ungefär lika med banangröten som han numera älskar.
  • Ätit hemmagjord pizza - riktigt gott.
  • Tagit det lugnt för det mesta då mensvärk, magont, ryggvärk och lätt illamående gör att man inte är så katig.

Nu blir det att softa resten av kvällen och vila kroppen. Ola har varit hemma en dag och jag är redan irriterad på honom... Suck. Det är skönt att ha honom hemma och slippa vara själv hela tiden men ändå MÅSTE han reta mig och göra mig irriterad hela tiden. Inte skoj, men han är ju sån...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards