Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Carolina - 28 juni 2009 11:15

Vaknade av en gnyende Neo i sin säng vid halv fem imorse. Jag gick upp och tittade ner i sängen. Han blev genast tyst men tittade stort på mig. Jag hälsade på honom med ett leende och ett hej. Då får jag massor av pillimariska leenden tillbaka - det lös lite bus i ögonen och han var tydligen glad över att se mig. Så underbart när man märker att han vet vem man är och tycker om en.

Mitt hjärta blir varmt och jag älskar honom så oändligt...

Neo
Av Carolina - 28 juni 2009 11:15




Vem älskar dig

när jag farit till landet långt bort

och ej längre finns kvar

Vem ger dig mod

när du tvivlar och ej längre känner

den kraft som du har

Ge din själ stilla ro

vandra vill om du tror

att du vet var din inre längtan bor

Ditt hjärta blommar

känn doften av liv

Du är större än du nånsin tror

Ge din själ stilla ro

vandra vill om du tror

att du vet var din inre längtan bor

Ditt hjärta blommar

känn doften av liv

Du är större än du nånsin tror

Vem tröstar dig

då ditt inre är fyllt av en sorg

som du inte rår på

Vem lyssnar till dig

när bruset från livet är högre

än du vill förstå

Ge din själ stilla ro

vandra vill om du tror

att du vet var din inre längtan bor

Ditt hjärta blommar

känn doften av liv

Du är större än du nånsin tror

Ditt hjärta blommar

känn doften av liv

Du är större än du nånsin tror


Bilder · Neo

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards