Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Carolina - 23 juni 2009 18:30

Sen 22 har jag suttit med Neo mt mitt bröst. Han har legat korta stunder i soffan men mest hos mig och han har endast accepterat magläge mot mig. Jag har gosat, tröstat osv. Han har inte velat ha nappen men ändå blev han lugn. Det värmer så innerligt i mig att jag kan få honom lugn och till och med somna med endast kärlek och närhet, inte någon napp som annars brukar vara ett måste.


Jag älskar honom innerligt. Jag kan inte förstå att jag har en son. Det är helt obegripligt. Jag ska göra allt för honom, eller åtminstone det bästa. Han är värd allt.


Nu sover han gott i mjukliften med endast snuttefilten över sig - blir att sova i blöja inatt, jättevarmt ju. Han har varit vaken länge innan han somnade nyss och sista målet mat åt han mycket bra. = ) Så skönt efter en strulkväll med just maten. Allt har varit bättre idag - även kvällen. Detta gav mig så mycket självförtroende och energi. Hoppas på att få leva på detta i många dagar nu.


Dusch, sen sova... = )




Den finaste...

Bilder · Neo
Av Carolina - 23 juni 2009 18:30


Neo har nu sovit ordentligt i ett par timmar. Han vaknar upp och när jag tittar på honom får jag ett leende.
Jag tror jag smälter... = )



Bilder · Neo

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards