Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Carolina - 15 juni 2009 18:30

Mellan 9 och 14.30 skrek han mycket och ville inte något överhuvudtaget. Han var inte hungrig, kunde inte sova hur jag än gjorde och ingenting ville sig. Tillslut så åt han ordentligt vid halv tre och kunde somna och sova ordentligt. Han sov till klockan sju och det var mycket skönt, nog för både honom och mig.

Tyvärr har allting börjat om från början igen sen ett par timmar tillbaka. Nu är vi dock två stycken som kan göra allt i vår makt för att göra det bästa för Neo. Vi bär, vi gosar, vi sjunger, vi hyssjar, vi ger mat, använder napp och filt, försöker rapa honom, byter blöja osv. Han bara skriker...

Satt nyss med honom och då fick jag två ordentliga rapar och sen kräktes han. Efter att han kräkts slocknade han nästan. Ola har gått omkring med honom från rum till rum då han inte var helt nöjd ändå.

Nu ligger han i min famn helt utslagen och sover. Mitt hjärta brister när jag inte vet vad som är fel eller att hur man än försöker så är det inget som duger. Det är såna dagar som det är svårt att vara mamma...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards