Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Carolina - 21 april 2009 15:15

Vecka 39 (38+2)!

Det bor en känsla i mig men jag tror att den än så länge inte är tillräckligt stark, men jag tvekar och ändrar mig hela tiden.

Jag har ont överallt, det drar i magen, jag har ont i magen, magen är stenhård mest hela tiden, får sammandragningar när som helst, när jag får ont i magen får jag även ont i ryggslutet, ont i höfterna av det mesta och så denna känsla.

Jag har ont från det att jag slår upp ögonen på morgonen (hur länge eller lite jag har sovit) tills att jag går och lägger mig och somnar. Har mycket svårare att hitta en skön sovställning numera pga att det gör ont hela tiden. Pga halsbrännan och lite illamående så är det lättast att sova på sidan men då vaknar jag med ihållande och jobbig smärta i höften eller båda för den delen. Så mycket vrid och vänd blir det om nätterna. Och det enda jag vill är att sova för då försvinner all smärta, jag känner den inte för en stund vilket är mycket skönt.

Jag önskar att jag kunde få konkret smärta, att allt var igång så att man visste vad man hanskades med. Nu går man bara omkring med halvdan smärta som inte är tillräcklig men som ändå hindrar en från mycket. Man går omkring och letar tecken, funderar på om smärtan har blivit starkare sen man sist kände efter, fem minuter innan.

Jobbigt detta. 11 dagar kvar till BF idag. Inte riktigt en vecka, men det är mindre än två. Jag hoppas att jag slipper gå över, åtminstone så mycket. Kommer bli tokig annars, speciellt om denna konstiga tvekande smärta ska hålla i sig hela tiden... :-(

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards