Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Carolina - 28 februari 2009 23:00

Vecka 31 (30+6)


Åkte hemifrån runt halv tolv-tolv färdigpackade. Ca två timmar senare var vi framme i Västervik. Vi gick direkt med våra grejer till hotellet som vi skulle sova på. Mötte på en gammal bekant på vägen som det var flera år sen som jag såg. Tyvärr blev det ett snabbt hej i farten bara, både han och vi hade bråttom. Men kul att han, trots mitt numera korta och svarta hår, kände igen mig. =D Han ser likadan ut fortfarande... *hehe* Vi checkade in och kollade in vårat rum. Hemtrevligt och mysigt, dock inte världens modernaste grejer men det var skitsamma. Vi lämnade av våra grejer och kollade runt lite snabbt på hotellet. Sen gick vi ut för att åka vidare. Tog en snabbtitt inne på Dressmann och Kappahl. På Kappahl hittade vi två stycken pyjamasar i strl 50-56 och sen två passande haklappar. =) Dödskallar är fint. På den ena haklappen stod det I love dad så för Ola var köpet självklart.


Sen åkte vi vidare hem till pappa.Vi skulle bara träffas och umgås. Det var jag och Ola, min äldsta syster Martina och hennes två barn Tilda och William, min andra storasyster Katarina, Ted, Ebba och Linnea. Sen självklart pappa och hans fru plus deras hund. Vi blev bjudna på mat - potatis och fläskfilé med brunsås och sallad till. Riktigt gott! =) Sen blev det efterrätt - cheesecake. Mums! Men väldigt mäktigt. Senare på kvällen blev det även lite mera fika med sockerkaka och framför tvn blev det chips.


Vi åkte tillbaka till hotellet vid nio-tiden kanske. Resten av kvällen spenderade vi slappandes i bastu, dusch och framför tvn. Somnade runt tolv... =)

Av Carolina - 28 februari 2009 11:40

Av Carolina - 28 februari 2009 10:00

Grattis jag själv, Martina, Katarina, Tilda, pappa´s fru Ulrika och min vän FlingungenMaria-dagen!!


Grattis Martina´s kattMaja-dagen!!


Grattis Katarina´s kompisMarie-dagen!!


Grattis Flingungen´s systerdotterMolly-dagen!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards