Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Carolina - 12 februari 2009 23:30

Tack så hemskt mycket för kvällens prat! Du sa många värmande ord. Ord som jag nästan inte trodde fanns längre och som verkligen inte passade in på mig.


Vi har pratat i många, många år nu fast bara över nätet och ett par sms. Chansen att träffas kanske aldrig kommer, men det är inte helt uteslutet. Men någon dag framöver ska jag nog ringa för tycker att det är dags nu.


Jag håller tummarna och hoppas innerligt att dina drömmar ska uppfyllas! Du förtjänar det. Du är en fantastisk mamma och en underbar person! Glöm inte det!


Tack för att du har varit min vän i alla dessa år och hoppas att det blir flera av dem!


http://skjutenskata.blogg.se

Av Carolina - 12 februari 2009 14:18

Vecka 29 (28+4)


Nu händer det verkligen saker här. Den nya tvättstugan är nästan färdig - ska bara dras in slangar, flytta in tvättmaskin och torktumlare dit plus att en bänkskiva ska upp. Men målningen är färdig. Sen är taket färdigt i det blivande hobbyrummet, en vägg är målad en gång och rummet är tömt på grejer. Ska bli kul när allt är färdigt. Sen ska det även bli ett relaxrum därinne - bastu, dusch och sen lite fåtöljer. =) Mysigt! =D


Annars är det väl rätt lugnt. Min mage är inte som den ska idag - fruktansvärt hård i magen. Så nu tänker jag skippa de där extra järntabletterna ett par dagar för att se vad som händer med magen, om det blir bättre. Den sorten jag fick skulle visst vara bättre i och med att man oftast blir hård i magen. Men inte för mig. Äter ju annars ACO kvinna och i dem är det både vitaminer och mineraler. Så min kropp är ju inte helt utan järn iaf. Känner mig inte överdrivet trött så jag är inte så stor brist på järn. Jag var på gränsen sist på mvc. Får helt enkelt köpa blodpudding och leverpastej och käka istället. För jag vill gärna inte skita ut alla tarmarna varje gång jag går på toa... =(


Svärmor kommer senare. Ska tydligen hjälpa till nere i källaren. Hoppas bara hon inte springer efter mig eller börjar städa för då blir jag galen... =( Men märks vad som händer.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards