Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg under januari 2009

Av Carolina - 21 januari 2009 02:56

Kärlek...

Av Carolina - 20 januari 2009 23:38

Mitt tredje verk! =D Nöjd även med detta...

Av Carolina - 20 januari 2009 15:14

Mitt första och andra försök till scrappbooking i Photoshop! Är riktigt nöjd med dem båda... =D

Av Carolina - 20 januari 2009 14:38

Magen i vecka 26 (25+2)!

Av Carolina - 20 januari 2009 11:33

Grattis Olas brorsonSebastian-dagen!!

Av Carolina - 20 januari 2009 11:26

Varje natt somnar jag med det käraste jag har runt omkring mig. Det är en enorm känsla. Det gör mig så lugn

Jag ligger i mitten av sängen. Ola till höger om mig så nära det bara går och med handen i min. På min vänstra sida har jag Shiva, så nära det bara går också. I min mage ligger något som jag redan älskar så otroligt mycket.

Jag känner värmen, rörelser och andetag från det finaste och käraste jag vet. Kärlek är vad jag känner innan  jag somnar. Jag är lugn och aldrig någonsin vill jag byta plats med någon...

Av Carolina - 19 januari 2009 23:28

Vecka 26 (25+1)


Har börjat vänja mig vid den plötsligt spända och "stora" magen. Nu börjar jag gilla den och klappar på den mer och mer. Känns fortfarande lite ovant att ha den där men magen har ju ett gott syfte. =) Det är ju bebisens hem!


Idag var vi och kollade och kände på den barnvagns sort som vi har tänkt oss. Jag älskar den! Nu återstår bara att bestämma oss för en färgkombination som både jag och Ola gillar. Det enda negativa för mig var att skötväskan (som ingår) var lite liten och inga småfack i den utan bara ett enda stort. Dock går allt inte på så mycket så jag tänker kolla efter andra skötväskor och köpa en om jag hittar någon som passar in på mina behov. Vill gärna ha lite småfack för blöjor och nappflaska t.ex Får kolla runt lite. Men i övrigt är jag helt förälskad i vagnen. =D


Nu börjar det verkligen bli allvar. Känna på vagnen gjorde att jag insåg att snart är våran bebis här. Jag föreställde mig våran bebis låg i vagnen, jag körde vagnen och även hade grejer i skötväskan som användes. Tanken är både skrämmande och mysig. Det börjar närma sig nu... Visst en del veckor kvar men ändå, de lär ju gå fort...


Börjar även bli nervös och rädd inför förlossningen. Många tankar och funderingar. Hur ont kommer jag att ha? Hur lång tid kommer det ta? Komplikationer eller "lätt"? osv. Tankarna är många och de tränger sig på mer och mer och när som helst. Men jag hoppas att jag är redo och så när det väl är dags. Men jag tror nog att man står ut med det mesta när man vet att ens bebis är på väg ut... =) Längtar efter föräldrautbildningen och studiebesöket på förlossningen, spännande och ännu mera verkligt då... =)

Av Carolina - 19 januari 2009 23:22

Grattis älskade morfarHenry-dagen!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards