Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Carolina - 30 januari 2009 23:15

Fick hem mitt bäckenbälte idag. Det som ska hjälpa mig med det onda jag får av foglossningen. Tog på mig det direkt och vi åkte och handlade. Jag tror att det hjälpte. Men jag tyckte att det tryckte lite för mycket på nedre delen av magen plus att jag gick med illamående under hela tiden vi handlade. Men jag tror att jag måste öva lite. Känna efter hur det ska sitta och hur hårt jag måste/ska spänna åt. För trots att jag var med på dagiset direkt efter och städade när jag kom hem utan bälte så har jag inte alls lika ont som jag annars skulle ha haft. Så någon nytta gjorde nog den stunden med bältet. Men måste nog testa lite, kanske inte så konstigt om jag inte fixar det direkt - har ju aldrig hållt på med sånt bälte innan.

Så kommer använda bältet när jag är och handlar, går promenader och liknande. Väldigt obehagligt att sitta med bältet så det hoppar jag över. Det är ju ändå vid gående som jag behöver stöd - det är promenaderna som styr hur ont jag ska ha efteråt. Så det blir nog bra... =D Det behöver inte ta bort all smärta men underlätta iaf. Sen kommer jag ändå inte ta ut mig åt helvete nu bara för att jag har bältet. Jag kommer nog fortfarande ha ont bara i mindre skala.


Trist bara att jag ännu inte fått hem skötväskan jag köpte... Hoppas verkligen att den kommer nästa vecka. Annars vet jag inte vad jag gör... Betalade ju ändå en del för den och hon har sagt att den är skickad. *morr* Håller tummarna nu!!

Av Carolina - 30 januari 2009 23:00

Vecka 27 (26+5)


* Handlat.


* Varit med Katarina och tjejerna till dagis.


* Städat - plockat undan, torkat av och städat toan på nedervåningen. (Till ingen nytta egentligen.)


* Pysslat med marsvinen - gett dem det de behöver.


* Stått ut med ett jävla liv... :-(


* Haft väldigt trevligt med Ola, F och B trots störande moment.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards