Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Carolina - 16 januari 2009 16:23

Vecka 25 (24+5)


Dagen tillbringades med städning och rensning. Ola och Ted fick upp resterande lister runt fönstren som inte kommit upp ännu så nu ser det riktigt bra ut. Ska bara målas lite och uppletning av snygga, nya gardiner. Julgardinerna ska ju ner.

Katarina och jag tillbringade större delen av eftermiddagen och kvällen nere i källaren bland mina grejer och kartonger. Vi fick allt gjort och det var riktigt skönt efteråt! Nu slipper jag den skiten. Lite åkte ut i gårdshuset, lite till matkällaren (sånt jag vill kunna gå och plocka upp om jag vill) och resten slängdes. Fick ingen chans att rensa och slänga då jag flyttade då det inte var jag som packade ner och in alla sakerna.


Lunchen bestod av våfflor!! Mums! Riktigt gott och längesen man åt det. Åt rätt många så nu kan jag äta. När allt var färdigt vid åtta-tiden begav vi oss till Katarina och Ted. Tjejerna skulle sova och vi skulle äta middag. Det blev tacos på kvällen! Håkan kom på besök också så vi fick en extra matgäst - men det gjorde inget alls. =) Jag åt tills jag var mätt och inget illamående dröjde sig kvar. Riktigt skönt! Så nu kan jag äta igen efter magsjuka och influensa - har inte kunnat äta ordentligt sen dagarna innan jul. Så det är riktigt skönt att ha en fungerande mage igen.


Somnade i soffan en stund. Ola och jag kom härifrån vid tolv-tiden. Riktigt skönt att sova sen! =D Våran nya säng är riktigt farlig...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards