Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg under november 2008

Av Carolina - 1 november 2008 22:34

Grattis Alexandra12 årsdagen!!

Av Carolina - 1 november 2008 13:58

Nu har du tagit ditt sista andetag. Nu har du inte ont längre. Kommer sakna dig, trots att vi inte träffades så ofta.


Du var alltid glad, spillevink, positiv. Världen är orättvis. Varför ska alltid de snälla och positiva försvinna först? De som aldrig har gjort något ont. Det är hemskt att veta att jag aldrig mera kommer få se dig. Jag tänker på din familj - din fru, dina barn och barnbarn. Jag lider med dem. Jag vet hur det är och känns att förlora någon som står en mycket nära och som är den snällaste av dem alla.


Det är alltid de snälla som går först, varför är det så?! Det borde inte vara så. Men nu har du inte ont. Nu kan du göra precis vad du vill, sånt du inte har orkat göra den sista tiden. Jag kommer hedra ditt minne. Jag kommer säga hej då till dig en sista gång på begravningen. Du har funnits i våran släkt så länge - det kommer vara tomt utan dig och ingen kommer kunna ersätta din plats.


Allt är så tragiskt och sorgligt - du borde inte ha dött av denna hemska sjukdom!!


Vila i frid Bo! Du kommer alltid att vara saknad.

+30 okt 08

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards