Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 28 september 2008

Av Carolina - 28 september 2008 22:43

Grattis morfars lillebrorLennart-dagen!!

Av Carolina - 28 september 2008 11:57

Somnade direkt i soffan när vi skulle kolla på "Dark Knight" (Batman). Vet inte hur länge jag sov men jag var någorlunda utvilad när jag vaknade sen. Började kolla lite på "På rymmen med Pippi Långstrump" och åt chokladpudding. Tyvärr hängde sig datorn så det gick inte att fortsätta titta på Pippi. Syrran tittade förbi med Oliver. Vi fixade med marsvinen. Flyttade dem från gårdshuset till ett rum på övervåningen. Känns mycket smidigare nu och allting känns mysigare. Kommer bli lättare att ta hand om dem nu. Nu ikväll har vi kollat på någon film med Nicholas Cage som jag har sett förut och nu slutade "Coyote Ugly" precis. Den är så bra! Speciellt slutet. Kärlek och drömmar.


Ola ska börja jobba förmiddag imorrn så han ska upp vid halv fem. Jag kan dock sova vidare ett tag och det känns otroligt skönt. Hoppas bara inte att svärmor hör av sig till mig eller Katarina och säger att vi ska jobba denna veckan. Skulle vara skönt med en ledig vecka plus att Katarina hade tydligen mycket inplanerat med Ebba och Linnea denna veckan som kommer. *håller tummarna*

Av Carolina - 28 september 2008 11:56

Vecka 9 (8+3) <3


Nu är jag nästan precis hemkommen från hundkursen. Både jag och Shiva är helt slut då både hon och jag får jobba mycket. J (ledaren + Olas kusin) sa att hon har förändrats så något måste ha funkat med det vi har jobbat med hemma. Trots att vi inte har varit så jätteangagerade. Jag har lugnat ner mig och skriker inte lika mycket på henne längre. Jag pratar mera med henne och försöker få henne på andra tankar på ett lugnt sätt istället för att skrika som jag vet inte vad. Hon var väldigt duktig idag. Tiden mellan att hon har hetsat upp sig och tills hon är lugn igen har ändrats otroligt mycket. Hon lugnar ner sig mycket snabbt nu jämfört med innan då det knappt gick att få någon kontakt med henne alls. Jag är mycket stolt över henne idag. Men hon har jobbat som en dåre för det också. J fick också reda på att vi väntar barn, hon blev chockad men glad.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards