Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 27 september 2008

Av Carolina - 27 september 2008 11:53

Vecka 9 (8+2) <3



Mellan onsdag och torsdag var jag på en resa till Tyskland och tillbaka med Ola, svärmor och Olas moster. Vi skulle handla lite plus hämta Olas morbror i Köpenhamn. Det var skitjobbigt. Min kropp klarade inte av det kände jag. Aldrig mer! Satt och klämde en nerv hela vägen till och från Tyskland. Hela vänsterbenet domnade bort. Sen hade jag ont i svanken och ichias nåt så fruktansvärt den sista biten. Väldigt skönt att vara hemma igen kan jag säga. Trots att jag var tvungen att åka och jobba direkt efter att jag kom hem.


Igårkväll var jag och Ola hos hans bror och min syster och åt kina mat. Mycket trevligt! Var riktigt sur på Ola mest hela dagen. Han var en riktig pain in the ass hela dagen. Eller så är det jag som överreagerar. Antar att de där humörsvängningarna har satt igång nu. *suck*


Idag har det varit full hus här. Katarina, Ted, Ebba och Linnea, U, U, J och I plus svärmor och hennes man var här på fika. Vi fick lite gjort också. Så inom de närmsta dagarna ska marsvinen flyttas från gårdshuset till Olas förra kontor. Det blir för dyrt att ha dem ute i gårdshuset under vintern. Det kommer bli mycket bättre, lättare och mysigare när de är inne i huset.
Jag, Ola och Katarina åkte och jobbade förut. Det gick smidigt på tre pers. Jag hatar det!! Vill ha ett annat jobb men nu MÅSTE jag ha pengarna när allt har kört ihop sig totalt pga dessa förbannade inkompetenta socialförvaltare! Jag blir såååå jävla förbannad!! *morr*

Efter det hämtade jag, Ola och Katarina pizza till oss alla. Det blev alltså pizza och filmen Speed Racer hemma hos Ted och Katarina. Bra film trots oönskat slut. Men man kan väl inte få allt helt enkelt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards