Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 23 september 2008

Av Carolina - 23 september 2008 11:49

Dagen började inte alls bra. Jobbiga samtal som var tvunget att göras men ingenting hände. Socialen kan inget göra och min handläggare är fortfarande sjuk sen säkert minst en och en halv månad tillbaka. Hade behövt henne nu. Sen blev tanten på CSN sur för att jag sa att jag inte hade fått blanketten som de skickade. Hon sa surt att det var mitt eget problem. Men det kan faktiskt hända att posten kommer på villovägar. Blir så trött på såna där människor som ska vara vänliga och hjälpsamma. Hoppas att allt fixar tills sig. Har haft sån äccklig ångest hela dagen. Gråtfärdig till och med. Jag orkar inte med mer skit nu. Jag trodde att allt skulle bli bra för jag fick nytt hopp och lugn men nu kördes allt ner i botten igen. *suck*


Var hos syrran hela eftermiddagen. Umgicks lite. Ola var med för en gångs skull. Det är så kul att se Ebba och Linneas leenden när Ola busar med dem. =) Det värmer i mig för då vet jag hur han kommer göra med våran lilla bebis. Jag älskar att se hur gullig och busig han är med sina syskonbarn. Vi åt pannkakor där när Ted hade kommit hem igen. Ebba och Linnea fick också pannkaka och de åt på egen hand. Linnea mosade in i munnen medan Ebba var lite sämre på det men ville heller inte att man skulla hjälpa henne. Ebba var duktig på att ta pannkaka i handen och "tappa" ner det på golvet. Hundarna fick lite att äta iaf så de mådde nog bra.


Vid sju åkte jag och syrran och jobbade. Ingen av oss ville det men det måste göras. =( Men det gick bra och vi städade på 1½ timme. Det var väldigt skönt att åka hem igen. Gosade lite med Ola i soffan framför tvn innan han var tvungen att åka till jobbet. Längtar tills han kommer hem imorrn bitti så att jag får värma mig på honom. Det är så ensamt i sängen trots att Shiva brukar ligga i sängen hos mig när jag somnar. Hon får inte sova i sängen annars men när jag sover ensam så vill jag ha henne hos mig. Känns inte lika ödsligt och skrämmande då.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards