Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 22 september 2008

Av Carolina - 22 september 2008 11:47

Var uppe tidigt trots jobbig natt med orolig sömn. Vaknade flera gånger under natten. Inte alls kul. Drömde konstiga saker också. Som vanligt.


Vid åtta åkte jag med syrran och hennes döttrar till sjukhuset. Det var dags för månadens medicinering för tjejerna. Nu har de börjat med den korta tiden och det var riktigt skönt. Inte lika drygt som förut. Då var man ju i samma rum en hel dag. Nu var man klar vid halv två, två. Sen åkte vi och kollade på gardiner. Syrran köpte ett par stycken gardiner och jag fick med mig ett häftigt ljus som växlar färg hem. Jag var hur trött som helst vid den tidpunkten för jag satt nästan och sov lutandes mot barnvagnen. Skitjobbigt! Halvsov hela vägen hem.


Skulle ha jobbat idag men varken jag eller syrran var så värst sugna på det så vi hoppade över idag. Nu är jag glad för det. Är tröttare än nånsin idag trots att jag mest har slappat hela kvällen. Pratade med mamma i telefon ikväll. Det var ett tag sen. Fick reda på att mormor ligger på sjukhus - hon hade fått antingen en liten hjärtattack eller en propp i lungan. Hemskt vilket som men hon mår tydligen hyfsat nu iaf. Men hon ska ligga kvar på sjukhuset, vet inte hur länge. Hoppas allt går bra iaf. Hon är inte så gammal egentligen, hon fyllde 81 i år. Berättade för mamma att jag är gravid. Hon "visade" ingen översvallande glädje men det kommer väl, jag har ju inte gått så länge ännu. Det kan ju fortfarande hända en hel del grejer. *peppar peppar ta i trä*
Har varit ute hos marsvinen och gett dem mat och vatten också. Så nu kan de vräka i sig ännu mera och bli ännu större. De äter som hästar!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards