Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 20 september 2008

Av Carolina - 20 september 2008 19:10

Att denna förbannade förkylning aldrig kan ge med sig. Börjar bli riktigt irriterad. Jag har varit förkyld hur länge som helst nu känns det som. Det blir aldrig bättre hellre. Det blir varken eller. Näsan är lika snorig och täppt som från början. Hostan har inte riktigt kommit igång heller, mitt tecken på att det snart är över. Hoppas verkligen inte att jag ska behöva vara förkyld tills ungen har kommit ut. Det orkar jag inte!! Syrran hade bihåleinflammation hela tiden under sina bägge graviditeter. Skitjobbigt ju!

Tittade på filmen "Vantage Point" igår. Den var bättre än vad jag hade trott från början. Men den var lite jobbig i början. Kul sysselsättning iaf. Sen blev det lite tv i sängen innan läggdags. Det var rätt trevligt också.


Idag blir det pokerfest här. Blir typ Ola och hans polare. Jag är inte så sugen på att "umgås" men lite artighetfraser kanske det blir. De ska dricka och det kan ju inte jag. Får se hur det blir. Syrran ska åka till en kompis med hela familjen så jag och Ola får passa deras hundar tills imorrn. Får se hur det löser sig men det får gå helt enkelt. De måste ju få gå ut och pinka och få kvällsmat. Det löser sig nog...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards