Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg under juli 2008

Av Carolina - 8 juli 2008 22:33

Ola och jag var borta hos syrran och åt kvällsmat. Det blev te och nybakade scones. Riktigt gott. Mysigt att kunna umgås med syrran sådär igen. Det var längesen. Ska bli riktigt kul att få bo här permanent sen. Få vara nära syrran igen och kunna umgås med både Ola och syrran när som helst.

Blev en promenad ikväll med Ola, Shiva, Katarina, Akilles och Oliver. Riktigt mysigt med kvällspromenad. Jag gick med Shiva denna gången och jag tränade lite med henne. Hon drar i kopplet så jag ska försöka få henne att kunna gå med lite mera slappt koppel. Hon skötte sig riktigt bra trots att hon hade andra hundar i närheten och hennes avgudade husse bredvid sig. Men ska ta ut henne på egna promenader ibland så att jag får träna med henne i lugn och ro. Gick nämligen själv med henne häromdagen och då var hon jätteduktig med fot. Så nu har jag lite att göra framöver. =)

Älskar verkligen detta livet med hus, kille, hund och kanske framöver en bebis... Det är detta livet jag är ämnad för!! =) Ångrar mig inte en sekund över detta valet...

Av Carolina - 8 juli 2008 22:25

Sådär. Nu är mitt bredband och min hemtelefon avstängd. Ett steg närmare målet - flytten till Ola. =) Nu är det bara resten kvar. Ska packa, städa och flytta grejer. Säga till soc att jag ska flytta så att de vet det. Men soc kan jag inte prata med förrän i slutet av augusti då jag har ett inbokat möte. Men det löser sig. Nu till helgen blir det att städa så mycket som möjligt och även få mig sig t.ex kläder och sånt som jag behöver ha här. Resten tar vi senare. Det är ju ingen direkt brådska ännu. Har inte sagt upp lägenheten än men det fixar sig.

Har precis klarat Easy på Guitar Hero 3. =) Så braig jag är! Bara att träna upp sig lite så kanske jag kan börja på Medium. =)

Blir väl lite grillning ikväll kanske. Får se.

Av Carolina - 8 juli 2008 22:23

Blev ihop med Ola den 2 juli. Allt är perfekt. Han är verkligen mannen i mitt liv.
Slutade med mina p-piller 3 juli. Fick mens 5 juli.

Det är en början. Jag ska flytta ihop med Ola de närmsta månaderna. Bor väl egentligen redan hos honom men har inte flyttat mina grejer och sagt till soc om att jag ska flytta och såna grejer. Men jag har hittat min plats i livet.

I aug-sep blir det att försöka bli med bebis på riktigt. Men har ju som sagt redan slutat med mina p-piller så blir det tidigare så gör det inget men det är meningen att det ska bli av senare.

Har även en hund - Shiva. Sötnosen! Så får en helt ny egen familj. Man, hus, bil, hund och framöver bebis. Jag älskar mitt nya liv!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards