Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 26 juli 2008

Av Carolina - 26 juli 2008 18:42

00:31

Varit i Gränna och köpt polkagrisar och fikat idag. Sen vidare till Jönköping och gått lite i affärer. Nu på kvällen fikade vi lite och pratade skit hos syrran. Det har varit en lång dag med mycket ont i svanken och fötterna som resultat. Men visst var det trevligt. =)

Mina gravsymtom just nu är: extremt växlande humör (stackars Ola), huvudvärk, trött, molande värk (som lindrig mensvärk), illamående från och till, våldsamt hungrig väldigt ofta plus att nu när jag satte mig framför datorn fick jag halsbränna (vilket jag inte har känt förut).

Ska vänta och se vad som händer. Vill inte testa ännu... Måste vänta iaf tills den första augusti. Ska väl ha BIM mellan den 2e och den 5e tror jag... Så får se om det har börjat gro ett litet frö redan i min mage. =D

Jag hoppas att jag har en bebis i magen. Vore så underbart! Visst gör det inget om det tar ett par månader extra att bli gravid men barnet kommer vara lika älskat och välkommet vare sig det flyttar in nu eller om ett par månader. =D

Nu blir det nog sängdags! Måste vila min värkande kropp. Imorrn blir det en lång dag också... Paintball på dagen och grillning på kvällen. =D Blir nog kul men jobbigt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards