Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Carolina - 24 juli 2008 22:52

12:01

Idag blir det en soft dag. Egentligen skulle jag och Ola åkt iväg och hittat på något med syrran och Ted. Men min fot vill inte vara med. Gick och stod mycket på den igår så den behöver vila idag. Svullnaden har äntligen lagt sig något men börjar jag gå massor så kanske det kommer tillbaka. Det vill jag inte.

Igår kväll var jag och Ola hos Katarina och Ted och spelade poker. Vi drack lite och hade det trevligt. Tills slutet. Då blev jag sur och arg på Ted. Han tror att han kan bäst om allt och försöker bestämma över andras liv. Han tror att han kan bestämma över vad jag och Ola ska göra i vårat förhållande - när vi ska flytta ihop, när vi ska skaffa barn, när vi skulle sova ihop första gången osv. Det är väl ändå upp till mig och Ola. Det är vårat liv, inte hans. Såå irriterande!! *morr*

Shiva har fått någon knöl i ljumsken. Såg den förut idag och har inte sett den förut. Jag hoppas att det inte något allvarligt bara! Hon slickar sig där hela tiden. Det kändes som en fettknöl men jag vet inte. Hon har nog inte ont iaf, hon skrek inte eller ryckte till när jag kände på den. Hoppas, hoppas att det inte är något speciellt!! =(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards