Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Carolina - 22 juli 2008 22:48

19:22

Var inne i stan med Katarina, Ebba och Linnea på dagen. Jag hittade lite saker men köpte inget. Syrran köpte en massa barnkläder på rea. Tråkigt väder var det dock. =(

Var nyss hos syrran och åt mat. Vi som var där var jag, Ola, Katarina, Ted, Ebba, Linnea, svärmor och O. Det blev grillad kyckling och potatissallad. Mycket gott! =)

Trampade på en humla igår och just då såg det okej ut och det gjorde bara ont just när den brände mig. Idag är det ännu värre. Stor röd och svullen fläck plus att det kliar hela tiden. Det spänner och drar i huden. Jag kan inte gå ordentligt på foten utan går snett och haltar. Skitjobbigt! =( Hoppas att det går över snart... Är allergisk mot insektsbett och sånt. Det gör ju inte det hela bättre.

Igår innan jag somnade höll jag på att analysera ihjäl mig igen. Igår kändes det som att jag saknade T även fast jag vet att allt är mycket bättre med Ola. Jag älskar Ola och jag älskade aldrig T på riktigt. Jag känner inte T längre, vem var han egentligen? Jag försökte hela tiden vara perfekt i T´s sällskap. I Olas sällskap behöver jag aldrig någonsin göra det. Han vet hur jag var innan och han älskar mig för den jag är, det vet jag. T gjorde mig alltid osäker, det gör inte Ola. Varför tänker jag då på T??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards