Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Carolina - 21 juli 2008 22:44

23:13

Katarina var här med tjejerna under eftermiddagen. Jag, Ola och Katarina satt vid varsin dator och pysslade. Det var lite roligt. Vid fem-sex tiden kom även Ted hit och det blev spagetti och köttfärssås till middag. Fikade lite hos svärfar lite senare. Svärfar, Ted och Ola har fixat i olika trädgårdar. Hos svärfar var det några träd som rykte och här blev det lite kapning och städning. Ser bra ut numera. =)

Varit lite jobbigt med att Katarina tjatar på mig att man måste hålla rent i ett hus, måste tvätta med jämna mellanrum och det är ingen ordning på er ungdomar osv. Kan man inte bara få sköta sitt eller? Vi städar och tvättar väl när vi tycker att det behövs? Det är ju ändå vi som bor här. Vi har inte ett rent helvete, grejer här och var kanske men man kan va i huset utan problem. Tycker att det är så tråkigt. Just denna delen är inte något jag har saknat då jag har bott en bra bit ifrån henne. =(

Precis kollat på filmen Deal (handlar om poker). Den var riktigt bra och underhållande.

Nu är ägglossningen över... Får se om det blev någon fullträff av det hela. ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards