Mamma till Neo - 090516

Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Carolina - 10 juli 2008 22:35

Var på barnkalas för O, som fyller 4 år, hos syrran. Rätt mycket folk men blir så när alla har många barn. Men det var ett roligt kalas. O gillade sina presenter - mycket transformers, bionocle (stavas?) och av mig och Ola fick han en målarbok med motiv från filmen Bilar. Han älskar att måla och gör det mest hela dagarna. Han fick en tårta med den onda Spiderman-ansikte på och fyra ljus som såg ut som kritor. Sen blev det även två stycken kladdkakor för dem som inte gillade tårtan. Men de flesta verkade äta både och. Pratade lite om min flytt med svärmor och hon är jätteglad över att jag ska flytta hit. Syrran pratade med mamma förut och tydligen var mamma sur över att jag inte hade sagt något om flytten till henne. Men jag bestämde mig ju denna veckan att jag skulle flytta så hur lätt är det? Men mamma måste alltid ha något att gnälla över...

Har precis kommit hem från en motorcykeltur med Ola. Det var både roligt och skrämmande. Först tyckte jag att det gick lite väl snabbt. Vi stannade ett par minuter vid vägen då jag hade fått fruktansvärt ont i ryggen av att jag spände mig i hela kroppen. På hemvägen tog han det lite lugnare och då kunde jag slappna av mera och då var det genast trevligare. Ola tyckte att det gick lite långsamt på hemvägen men det bryr jag mig inte om. Han fick köra sitt race den första biten och jag mitt race den sista biten. Mycket rättvist tycker jag! =)

Nu blir det mys i soffan med Ola framför en nyinköpt film. Shiva är hos svärmor då vi ska åka till mig imorrn. Det är riktigt tomt utan henne hemma. =( Gud, vad en hund kan göra mycket... Saknar henne! Längtar tills vi är hemma igen så att jag kan få gosa med henne och säga godnatt innan man går och lägger sig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards